Home / Educativ / Simbolism și Profeție – Aeroportul Denver

Simbolism și Profeție – Aeroportul Denver

Incorect Politic
Martie 31, 2020

 

  Această monstruozitate prezentă pe pereţii Aeroportului Internațional Denver şi care poartă numele de pictură înfăţişează o entitate ce pare […]

Via Justițiarul:

 

Această monstruozitate prezentă pe pereţii Aeroportului Internațional Denver şi care poartă numele de pictură înfăţişează o entitate ce pare a fi un soldat care vine direct din infern. El este îmbrăcat într-o uniformă nazistă (simbolul prezent pe şapcă), având chipul sub o mască pentru gaze. Într-una din mâini ţine o puşcă, iar în cealaltă o sabie cu care omoară porumbelul purtător de pace. În partea stângă este ilustrat un şir de părinţi ce tinde spre infinit, care plâng, strângând la piept trupurile copiilor lor morţi. Această pictură este atroce, netransmiţând niciun mesaj salvator sau moral. Este revoltător faptul că un astfel de tablou a fost postat la poarta principală a celui mai mare aeroport din America.

„Soldatul infernului” este glorificat şi atotputernic, ieșind din clădiri ruinate și fiind situat în centrul picturii. Oamenii ce sunt reprezentaţi pe lângă imaginea sa odioasă, satanică, sunt umbre cenușii lipsite de vitalitate, ca şi cum ar fi fost toți otrăviţi de un virus/gaz diabolic emanat de această entitate malefică. Prezenţa în această pictură a unui curcubeu colorat şi a unui ursuleţ, simboluri pe care le asociem instantaneu cu copilăria şi cu inocenţa, este manipulativă, revoltătoare şi hidoasă, curcubeul fiind și simbolul mișcării LGBT. Sabia încovoiată ce apare în tablou este un simbol des utilizat în masonerie. Într-un mod semnificativ, sub această pictură murală cumplită se află pe pardoseală o plăcuţa care poartă simbolul AuAg, tulpina unui virus mortal.

Aeroportul Internaţional Denver – o bizară construcţie masonică

În acest articol ne-am propus să vă prezentăm unele dintre ciudăţeniile faimosului aeroport din Denver, Colorado, precum şi anumite caracteristici ale sale, pe care autorităţile urmăresc să le muşamalizeze. Acest aeroport a dat naştere la multe controverse din cauza asocierii sale cu numeroase simboluri masonice şi cu unele imagini şocante care sugerează instituirea unei Noi Ordini Mondiale.

Denver International Airport (DIA) a fost construit în anul 1995, pe o suprafață de 140 km2. Finalizarea proiectului a costat în total 4,8 miliarde de dolari, cu 3,1 miliarde de dolari peste bugetul alocat iniţial. El este considerat cel mai mare aeroport internaţional din SUA şi al treilea ca mărime din lume.
Cu toate că oraşul Denver avea deja un aeroport operaţional – Aeroportul Internaţional Stapleton – s-a decis construcţia unui nou aeroport, cel existent fiind închis. Motivele pentru care a fost construit noul aeroport sunt învăluite în mister, deoarece el nu este mai avansat tehnologic decât cel vechi şi are un număr mai mic de piste de aterizare. Un singur lucru are în plus în plus aeroportul actual faţă de cel vechi: foarte mult spaţiu.  Nu se cunoaşte cu exactitate cum este folosit tot acest spaţiu, dar există dovezi care arată că noul aeroport ar ascunde, de fapt, o bază militară secretă, iar asta ar putea explica de ce suprafaţa sa este atât de mare.

Imaginea de ansamblu a noului aeroport a şocat mulţi oameni. Pistele sale sunt poziţionate în aşa fel încât îl fac să se asemene izbitor de mult cu o zvastică.

Aeroportul a dat naştere la numeroase controverse nu numai prin forma sa, ci şi prin multitudinea de simboluri masonice, asociate Noii Ordini Mondiale, prezente în interiorul lui.

Au fost raportate numeroase nereguli în ceea ce priveşte construcția acestui aeroport. De exemplu, pentru construirea diferitelor părţi ale aeroportului, au fost angajați contractori diferiţi iar apoi, după terminarea lucrărilor au fost concediaţi cu toţii. Acesta a născut întrebarea daca nu cumva această strategie a fost folosită pentru a ascunde anvergura proiectului şi scopul real al acestuia.

Un alt fapt straniu, care dă de gândit, este că au fost mutaţi 110 milioane m3  de pământ, o cantitate mult mai mare decât cea în mod normal necesară în cazul unei asemenea construcţii. Acest fapt a condus la apariţia suspiciunii că, de fapt, se construieşte „ceva” în subteran.

8500 km de fibră optică au fost instalaţi pentru comunicaţii (ca termen de comparație, întreaga coastă a SUA are 4800 km de fibră optică).

Sistemul de alimentare cu carburant al aeroportului poate pompa 1000 de galoane de carburant, cifră cu totul absurdă pentru un aeroport comercial.
Cu toate că bugetul alocat iniţial fusese depăşit deja cu mult, s-au importat cantităţi imense de granit, din mai multe părţi ale lumii.
În cadrul aerportului din Denver a fost construit un sistem imens de tuneluri prin care pot circula camioane şi trenuri  subterane. Oficialităţile afirmă că cele mai multe dintre ele nu sunt utilizate la momentul actual.

Orice fiinţă umană atentă, lucidă şi înzestrată cu bun-simţ îşi poate da seama cu uşurinţă atunci când vizitează DIA de faptul că structura gigantică a fost construită pentru a fi mai mult decât un aeroport. DIA are capacitatea de a gestiona un număr mare de oameni şi vehicule fapt care a trezit suspiciuni în sensul că structura sa ar putea ascunde o bază militară sau chiar, că ar putea deveni un lagăr de concentrare civil în viitorul apropiat.  Acestă ultimă ipoteză este întărită de temele terifiante ale imaginilor care „împodobesc” DIA, care amintesc de lagărele de concentrare naziste.

Armăsarul Apocalipsei

În apropierea intrării în aeroport este amplasată statuia unui armăsar impunător, realizat din fibră de sticlă, cu înălţimea de 10 metri, cu vene care par a pulsa pe întregul trup, cu ochi roşii demonici, înspăimântatori. Un fapt interesant de precizat este acela că armăsarul respectiv şi-a ucis creatorul, Luis Jimenez. În timp ce acesta lucra la construirea statuii calului, o parte din sculptură s-a sfărâmat şi l-a rănit, provocându-i răni mortale. Acest fapt straniu i-a făcut pe mulţi să afirme că armăsarul este blestemat.

Se consideră că prin această sculptură s-a dorit să fie reprezentat în mod simbolic cel de-al patrulea armăsar din Apocalipsa lui Ioan: „Şi m-am uitat şi iată un cal galben-vânăt iar numele celui ce şedea pe el era Moartea; şi iadul se ţinea după el; şi li s-a dat lor putere peste a patra parte a pământului, ca să ucidă cu sabie, cu foamete, cu moarte şi cu fiarele de pe pământ.” (Apocalipsa 6:8)
Într-un mod profund semnificativ, simbolismul satanic al armăsarului respectiv se aliniază perfect cu restul „amenajărilor” din cadrul DIA.

Lespedea Masonică din piatră

Piatra masonică din imagine este situată în „Sala Mare” a aeroportului (acest termen este folosit de masoni pentru sala lor de reuniune). Atât pe piatră, cât şi pe „tastatura” pietrei sunt inscripționate simboluri masonice („tastatura” pietrei pare a fi inscripţionată într-un limbaj codat, asemănător cu Braille – alfabetul celor cu deficiențe de vedere).

Inscripţia de pe piatră menţionează existenţa unei „Comisii a Aeroportului Noii Lumi”, denumirea ce ne duce cu gândul la „Noua Ordine Mondială”. Nu este cunoscută deocamdată existenţa unei astfel de comisii.

Sub această piatră se găseşte îngropată o capsulă a timpului, care urmează să fie deschisă în 2094.

Pe podea este poziţionată o plăcuţă ce conţine simbolurile AuAg. La o primă privire s-ar putea presupune că simbolul are legătură cu iniţialele aurului şi argintului. Este important de menţionat că dincolo de aceasta, unul dintre sponsorii aeroportului, Baruch Samuel Blumberg, a descoperit o tulpină mortală de hepatită, cunoscută sub numele de Australia Antigen (HBsAg), iar prescurtarea acesteia este descrisă prin aceleaşi litere, AuAg.

Într-un mod semnificativ, simbolul AuAg este amplasat în faţa unor imagini murale care sugerează Genocidul.

Picturi murale profetice în interiorul aeroportului Denver

La o analiză atentă a simbolismului picturilor murale din interiorul aeroportului, se poate observa mesajul lor cu caracter profetic,  aceste picturi ilustrând evenimente terifiante ce s-ar putea petrece în viitorul umanităţii guvernate de Noua Ordine Mondială. Referinţe specifice, sociale şi politice împreună cu unele detalii oculte evidenţiază aceste picturi ca fiind în realitate manifeste ale instituirii Noii Ordini Mondiale.

Iniţial, pictorul Leo Tanguma a confirmat că el a fost cel care a trasat liniile directoare pentru realizarea tablourilor, menţionând că pentru primele dintre ele a primit 100.000 dolari. Ulterior însă, el a negat că a coordonat aceste lucrări şi a respins orice întrebăre cu privire la semnificaţiile oculte ale picturilor sale. În mod obişnuit, Leo Tanguma pictează în stilul artei Chicano, reprezentările sale fiind orientate către scena politică şi comunitate. În cazul lucrărilor sale pentru DIA, stilul pictorului este foarte diferit, dând impresia că Tanguma a pictat la comandă, viziunea altcuiva. Iată una dintre aceste picturi:

Site-ul oficial al aeroportului îşi informează cititorii că numele acestei picturi murale este „Pace şi armonie cu natura”. Să fie oare chiar aşa?

Dacă privim cu atenţie, putem observa în centrul picturii nişte copii întristaţi purtând relicve de animale şi specii de plante dispărute. În fundal, este prezentată o pădure în flăcări şi mai în spate, un oraş arzând. În partea de jos a acestei picturi „paşnice” se pot observa trei sicrie deschise, fiecare având în interior câte o femeie (aparţinând unor rase diferite). Oare nişte creştini ar fi putut comanda picturi cu astfel de teme sumbre şi apocaliptice?

Societăţile secrete satanice ale francmasonilor „iluminaţi” au propriul lor sistem de crezuri. Sicriele sunt o parte importantă a simbolismului masonic, după cum puteţi vedea în imaginea de mai jos.  Simbolismul mormintelor este adesea asociat cu ritualurile satanice ale faimoasei societăţi secrete americane Skull & Bones (Craniu şi Oase).

În această pictură murală care „împodobeşte” DIA, mai mulţi copii aparţinând unor rase şi popoare diferite, îmbrăcaţi în costume tradiţionale, predau armele înfăşurate în steagurile naţionale unui băiat german. Costumul bavarez cu care este îmbrăcat acesta, nu lasă nicio urmă de îndoială asupra etniei căreia îi aparţine copilul. Băiatul german se află în centrul imaginii, ţinând în mâini un ciocan şi dând impresia că să pregătește să costruiască ceva. Chiar şi copilul american (îmbrăcat în cercetaş) pare dornic să predea armele băiatului german.

Este sugerat astfel cât se poate de clar, că alături de celelalte ţări, chiar şi SUA se predă Germaniei (probabil într-un viitor apocaliptic al unei Noi Ordini Mondiale).

Această pictură reprezintă în mod evident, statele lumii care renunţă la armatele şi identităţile lor naţionale pentru „binele comun” (o altă trimitere la o „Nouă Ordine Mondială”), cu un singur guvern şi o singură armată. Dar de ce este băiatul german în centrul tuturor? Există atât de multe aluzii la Germania şi nazism în acest aeroport, încât aceasta nu poate fi doar o coincidenţă.

Această monstruozitate prezentă pe pereţii DIA şi care poartă numele de pictură înfăţişează o entitate ce pare a fi un soldat care vine direct din infern. El este îmbrăcat într-o uniformă nazistă (simbolul prezent pe şapcă), având un chip ce înspăimântă, satanic, sub forma unei măşti de gaz. Într-una din mâini ţine o puşcă, iar în cealaltă o sabie cu care omoară porumbelul purtător de pace. În partea stângă este ilustrat un şir „nesfârşit” de părinţi care plâng, strângând la piept trupurile copiilor lor morţi. Această pictură este atroce, netransmiţând niciun mesaj salvator sau moral. Este revoltător faptul că un astfel de tablou a fost postat la poarta principală a celui mai mare aeroport din America.

„Soldatul infernului” este glorificat şi atotputernic, fiind situat în centrul acţiunii. Oamenii ce sunt reprezentaţi pe lângă imaginea sa odioasă, satanică sunt lipsiţi de viaţă, ca şi cum ar fi fost otrăviţi de gazul cenuşiu, mortal, ce emană din această entitate. Se poate observa că monstrul şi-a aliniat victimele înspre o scrisoare prezentă în partea din stânga jos a picturii. Aşa cum apare notat în scrisoare, este vorba despre un mesaj real, scris de Herchenberg Hama, un copil de 14 ani care a murit în lagărul de concentrare de la Auschwitz. Prezenţa în această pictură a unui curcubeu colorat şi a unui ursuleţ, simboluri pe care le asociem instantaneu cu copilăria şi cu inocenţa, este manipulativă, revoltătoare şi hidoasă. Sabia încovoiată ce apare în tablou este un simbol des utilizat în masonerie.

Într-un mod semnificativ, sub aceste imagini murale cumplite, este aşezată plăcuţa care poartă simbolul AuAg (tulpina de virus mortal despre care am amintit mai sus). Recent, această pictură grotească a fost acoperită (dar nu înlăturată definitiv).

Simboluri satanice în cadrul Aeroportului Internaţional Denver

Psihologii au demonstarat că un mesaj care este transmis unui subiect fără ca acesta să fie conştient că îl recepţionează (mesaj subliminal) devine rezonant în subconştientul subiectului. De asemenea, se ştie că atenţia oamenilor este cu predilecţie atrasă de scene sau simboluri sexuale. Se pare că proiectanţii aeroportului au folosit din plin aceste instrumente pentru a induce anumite mesaje în subconştientul celor care privesc aceste picturi şi simboluri care abundă în interiorul acestui aeroport sinistru.

Există anumite dovezi conform cărora regiunea Denver din statul Colorado este un puternic centru satanist din SUA. Se pare că proiectanţii aeroportului au folosit din plin aceste „informaţii” pentru a induce anumite mesaje în subconştientul celor care privesc aceste picturi şi simboluri care abundă în interiorul acestui aeroport sinistru.

Unul dintre simbolurile falice satanice ale DIA este statuia albastră a calului, fapt sugerat atât de poziţie, statură cât şi de unele detalii ale sculpturii.

Un alt simbol falic poate fi regăsit chiar în planul aeroportului. O fotografie aeriană a aeroportului făcută pe timpul iernii, după ce a nins, face ca forma falică a acestuia să iasă clar în evidenţă.

De adăugat la faptele stranii legate de Aeroportul din Denver sunt „construcţiile” misterioase din subsol. În planul iniţial al DIA a fost specificată ridicarea a cinci clădiri, iar după terminarea lucrărilor, constructorilor li s-a ordonat să le îngroape deoarece ar fi fost proiectate greşit. În mod normal, astfel de construcţii greşite sunt demolate, dar în acest caz nu a fost aşa.

La ora actuală există numeroşi muncitori care sunt trimişi să lucreze periodic în baza uriaşă subterană aflată dedesubtul Aeroportului Internaţional din Denver dar, atunci când sunt întrebaţi despre natura muncii lor, toţi refuză să vorbească despre aceasta.

Potrivit celor povestite de muncitorilor angajaţi, tavanul tunelurilor este prevăzut cu un sistem ciudat de pulverizatoare. Ce scop ar putea avea  acest sistem având în vedere că tunelurile sunt construite din beton şi se află sub pământ? Oare este posibil să existe o analogie între simbolurile naziste prezente în imaginile terifiante din cadrul aeroportului, şi pulverizatoarele din tunelurile subterane? Ar fi plauzibilă o corelaţie între sistemul subteran de pulverizatoare şi simbolul AuAg din faţa picturii simbolizând Genocidul, caz în care pulverizatoarele ar fi menite să elibereze gaze toxice?

Pe lângă spaţiile subterane uriaşe, cum nu se găsesc în niciun alt aeroport din lume, despre a căror necessitate nu există justificări plauzibile, cele de mai sus pot constitui şi ele dovezi în sprijinul ipotezei că uriaşele baze subterane ale DIA vor fi transformate în lagăr de concentrare.

Gardurile din sârmă ghimpată care le înconjoară, orientate spre interior, şi nu spre exterior, aşa cum ar fi normal, atrag şi ele atenţia. Oare ce anume se vrea a fi reţinut în interiorul DIA prin această măsură de precauţie întâlnită în cazul închisorilor sau a lagărelor de concentrare?

Mulţi dintre cei care vorbesc despre simbolurile masonice ale DIA sunt de părere că prezenţa sistemului de pulverizatoare într-un aeroport nu are nicio explicaţie logică, decât dacă se face corelaţia cu viruşii mortali amintiţi anterior şi cu scopurile „Noii Ordini Mondiale” de a extermina cea mai mare parte a populaţiei globului.

Dincolo de reacţiile sceptice care pot apărea din cauza naivităţii şi ignoranţei în care se complac aproape toate fiinţele umane, în urma faptelor prezentate în acest articol devine evident faptul că acest aeroport este pe cât de straniu şi dubios pentru noi (care nu facem parte din gruparea ocultă satanică a francmasoneriei), pe atât de important pentru cei care au finanţat construirea lui.

Anca MUNTEANU

Sursa: http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7011

Nota redacției I.P.: Cu toate că ai putea spune că uniforma soldatului seamănă cu uniforma “naziștilor”, de aici și până a face comparația “sistemului ciudat de pulverizatoare” din aeroport cu minciuna gazării din lagărele de muncă este cale lungă. Viziunea național socialistă a viitorului este în mod cert diferită de viziunea globalisto-homosexuală promovată de masonerie și de oculta mondială.  Așadar, citiți cu discernământ!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *