Home / Educativ / Manifestul unui patriot marginalizat de modernismul naționaliștilor

Manifestul unui patriot marginalizat de modernismul naționaliștilor

Mihai Șerban
Incorect Politic
Noiembrie 4, 2024

  Un patriot, un rezistent anti-globalist cultivat și coerent nu poate fi decât un oponent înverșunat al centralizării. Un stat jacobin este prin definiție matricea care duce la centralizarea și omogenizarea excesivă a tuturor elementelor care constituie diversitatea elementară a vieții comune, neglijând marile idei în favoarea celor mici, împingând oamenii liberi, cinstiți și conștienți spre anarhism, excluzându-i iremediabil de la orice idee de apartenență colectivă. Un om însuflețit de sentimentul demnității și libertății nu poate fi altceva decât un critic natural și fără rezerve față de subjugarea autorităților statului central. Bineînțeles că centralizarea operată prin statul modern, care are ca rezultat etatismul masonic multilateral dezvoltat și birocrația antipopulară, este inerentă regimurilor reprezentative, iar pe cale de consecință aceștia nu poat fi compatibili la bază decât cu elementele mediocre și parazitare, iar la vârf cu elementele trădătoare și alogene.

În discursurile sale împotriva jidanilor (nu împotriva “evreilor”, cum le place naționaliștilor să spună…) intitulate “Adversus Judaeos” – nu “Adversus Hebraei” din latină sau “Adversus Hebraioi” din greaca veche -, Sf. Ioan Gură de Aur transmite că pervertirea Bisericii o să vină fără greșeală prin iudaizarea treptată a clerului, motivând din această cauză că Biserica trebuie să să delimiteze radical de iudei și de ideile lor, să nu participe la întâlnirile lor, să țină post sau să sărbătorească cu aceștia.

Ce are de zis astăzi biserica instituțională din România despre această învățătură? În esență, tranziția post-comunistă s-a făcut prin afirmarea faptului că republicile democratice se mențin prin centralizare, manipulare, adaptare permanentă la adversitate, represiune socială și șantaj economic. Ce să mai adăugăm despre centralismul politic transnațional, militar, economic, corporatist, social și cultural?

Legat de relația liderilor politici sau a celor care tind spre o funcție publică în raport cu Israelul sionist și organizațiile sale din România, este imperativ să clarificăm o situație care aduce un prejudiciu de energie și timp inutil. În România, țară în întregime dominată de axa americano-sionistă, exercitarea oricărui mandat electiv este direct condiționată de supunerea și acceptarea explicită sau tacită a acestei dominații. Acesta este punctul de plecare care definește cadrul abordabil, fereastra de manevră politică.

În fapt, sub toate formele sale de organizare, democrația este unicul regim din lume în care opoziția la o agendă politică străină poate fi pedepsită legal. În mod evident, observăm cum sionismul global, care se dovedește a fi o galaxie în expansiune permanentă, a integrat jurisprudența statelor democratice. Acest lucru demonstrează că limitele teritoriale sau ideologice ale Israelului sionist nu există! Pe cale de consecință israelizarea statelor democratice nu este nicidecum o proiecție exagerată în aceste termene, din moment ce fiecare stat democratic liberal își menține populația pradă dominației străine, globalizând treptat soarta palestinienilor care capătă un destin universal. O demonstrație în acest sens este represiunea sângeroasă împotriva Vestelor Galbene, această mișcare populară fiind catalogată de elitele politice liberale din Franța drept “antisemită”.

Ce rost are ca după 35 de ani să ne mai amăgim cu naivi care ne ies în față cu atâta candoare la fiecare bâlci electoralist să proclame că – aleluia! – ei chiar sunt purtătorii salvării? De ce să plătim cu timpul nostru prețios inconsistența politică, intelectuală și conceptuală a celor care cred, din prostie sau din lăcomie, în posibila salvare prin supunerea la toate miturile și tezele fondatoare ale statului român modern? De ce să acceptăm ideea că un rebut colectivist centralizator, un candid democrat electoralist convins de puterea propriilor convingeri ar putea să recâștige tot ce am cedat acceptând sistemul reprezentativ care tocmai i-a creat spațiul de manevră?

Adevărul este că Marea Unire a născut o dictatură în trepte, adaptabilă la orice regim în funcție de nevoile epocii, iar pentru aceasta s-a constituit în opoziție cu toate realitățile antropologice, regionale, spirituale și culturale. Intermediarii Marii Uniri nu au avut niciodată grija binelui comun, respectul pentru “celălalt”, nu au exprimat niciodată vreo sensibilitate pentru diversitatea elementară a vieții din această țară. Gălăgia fanariotă, paranteza fals regalistă, inconsistența țărăniștilor, minciuna liberalilor, aventura fascistă, comunismul tribal și elitist, deghizat mai apoi în socialism omnipotent și așa-zisa democrație reprezentativă nu sunt nimic altceva decât etapele inițiale ale globalismului.

Nici un regim nu a fost popular și nu s-a înscris în consolidarea unui proiect de zidire non-ideologică a neamului, bazat pe adevăr și pragmatism, onoare și dăruire totală pentru binele comun. Nici un regim nu a putut să iasă din schema colonială care se rezumă la stăpâni, intermediari și sclavi. Toate regimurile din România au fost emanațiile revoluțiilor anglo-saxone și s-au înscris integral în schema veterotestamentară, susținând distrugerea tuturor realităților acumulate de comunități prin observarea faptelor și experiențelor istorice milenare. În mare, este un joc fără miză. Regimul actual, care este exclusiv orientat de interese străine, nu o să aducă evoluția spre un altceva permanent, iar amatorismul și lipsa abisală de cultură politică a celor care se recomandă din rezistența actuală o să participe inevitabil la integrarea sistemului centralizat autohton în sistemul centralizat global.

Singura ieșire posibilă, bineînțeles că nu pentru toată lumea, este concluzia care a decurs din activitatea mea analitică din ultimii ani, observând elementele care ne-au adus în stadiul actual și anume:

Adunarea tuturor liderilor naturali care au conștiința și inteligența politică necesară pentru constituirea unui Sindicat de Rezistență Națională radical paralel cu sistemul democrat electoralist și administrativ, care să provoace o ieșire din centralismul masonic prin inversarea treptată a forțelor și a raporturilor la nivel național, constituind, cultivând, organizând și întărind constant nucleele regionale antirevoluționare prin susținerea independenței socio-economice în circuit închis.

Analiză care mi-a fost reproșată și care m-a marginalizat în tabăra naționalistă, deoarece se referă la o schimbare de paradigmă atât de radicală, încât pune în evidență goliciunea spectrului naționalist, lipsa lui de strategie și de adaptabilitate la complexitatea lumii actuale. Inversarea valorilor a constituit carburantul revoluționar împotriva lumii tradiționale pentru că aceasta a acceptat regulile jocului centralizator. Inversarea non-valorilor o să constituie carburantul contrarevoluției împotriva lumii moderne pentru că aceasta nu o să poată să se adapteze la regulile jocului descentralizator, regionalist și tribal. Victoria împotriva masoneriei, care este pivotul intern principal al globalismului, nu poate fi susținută decât prin incapacitarea influenței politice a statului central – cheia de boltă care cuprinde inclusiv biserica instituțională și o mare parte din clerul ortodox, câștigat de cauza veterotestamentară.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *