Home / Educativ / INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi, pianist talentat și incorect politic din California

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi, pianist talentat și incorect politic din California

Sterie Ciumetti
Incorect Politic
Octombrie 5, 2022

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi pianist talentat și incorect politic din California

Foundring este un pianist, cântăreț și compozitor care a făcut carieră din vocația sa pentru muzică, mergand în turneu mondial cu formația Jukebox, totul până în 2020 când plandemia i-a distrus posibilitățile de a-și mai câștiga pâinea prin cântat, întrucât toate evenimentele au fost anulate și regulile plandemice nu dădeau voie unui artist pur-sânge(nevaccinat) să continuie să activeze.

Astfel că Foundring, pe numele său  Kylan deGhetaldi, s-a mutat pe internet și a început să facă transmisiuni în direct, dar lucru impresionant este direcția artistică pe care a luat-o, începând să cânte despre conspirații și despre jidanii care sunt în spatele multor conspirații, ultimul său album este intitulat Shut it Down, care este o referire la expresia populară “Oy vey Shut it Down” (Ai vei, închide-l!), replică atribuită celor care cenzurează adevărul pe rețelele de socializare.

Este o mare plăcere să vă prezint acest material. Kylan a fost de acord să stea de vorbă cu mine și să acorde un interviu Incorect Politic.

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi pianist talentat și incorect politic din California

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi, pianist talentat și incorect politic din California

 

Sterie Ciumetti: Îți mulțumesc că ai acceptat să ne acorzi acest interviu. Dacă reprezintă primul tău contact cu audiențe românești sunt onorat să îl găzduiesc pe Incorect Politic. În introducere, ce ne poți spune despre tine, cine este Kylan deGhetaldi și ce înseamnă Foundring?

Foundring: Îți mulțumesc, Sterie, pentru această ocazie! Apreciez foarte mult sprijinul și ajutorul pentru că aduci muzica mea în fața unei audiențe noi. În ceea ce mă privește pe mine, sunt un muzician din California. Am cântat la pian de vreo 30 de ani, începând la vârsta de șase ani, apoi vioară de la șapte ani.

Mă specializez în genul american tradițional de muzică intitulat “ragtime”, care a fost foarte popular în anii 1895-1915. M-am îndrăgostit de opera compozitorului American Scott Joplin când aveam cam șapte ani, iar pe când aveam nouă ani am învățat să cânt The Entertainer și Maple Leaf Rag, două dintre cele mai cunoscute piese muzicale de ragtime. Totodată m-am cufundat în muzica clasică. Câțiva dintre preferații mei compozitori includ Grieg, Rachmaninoff, Bach, Mozart, Beethoven, Liszt, Debussy, Chopin și Tchaikovsky. Am fost binecuvântat cu darul “lecturii vizuale” în ce privește muzica, adică să pot cânta piese pentru prima oară fără să fi studiat partitura înainte. Pe când aveam 10 ani mi-am depășit profesorii în cadrul acestei aptitudini neobișnuite, iar la 11 ani câștigam competiții naționale. Astăzi pot pretinde că sunt printre cei mai buni lectori vizuali de pian din lume, în mod particular pentru ragtime și alte stiluri vechi similare.

Când am împlinit 16 ani am devenit deziluzionat cu școlarizarea, petrecând mai mulți ani într-o școală pregătitoare pentru facultate. După câteva experiențe neanticipate cu psihedelice, brusc m-am aflat aruncat afară din matrix. Pentru a procesa noua mea perspectivă asupra lumii, am început să compun cântece. Într-unul din primele cântece am făcut o poveste despre un personaj fictiv intitulat “Foundring”, care dintr-o dată se trezește pe cărarea mai puțin bătută din viață și care înainta indiferent de asta, nesigur, dar încrezător. De-a lungul anilor am realizat că acest “foundring” eram eu sau cel puțin personalitatea artistică pe care o dezvoltasem.

Cuvântul „Foundring” este inventat. Unii notează că sună ca „inel găsit”, dar de fapt mă gândeam la un cuvânt minunat „to founder”, care înseamnă „a fi umplut cu apă și a te scufunda, ca o navă”. De asemenea, poate însemna „a eșua complet, a se prăbuși sau a se scufunda sub suprafață”. Într-un fel, am simțit că „întemeiez” prin incapacitatea și lipsa mea de dorință de a participa la calea pe care eram presat să o iau de „societate”. Trebuia să „cad” înainte să mă ridic. Și am căzut! În 2005 am renunțat la facultate și am început imediat să înregistrez muzică, producând patru dintre cele mai bune albume ale mele la vârsta de 19 ani. În 2007 am creat un canal de youtube și am decis să joc rolul de Foundring, așa că acesta este numele canalului pe care l-am ales. Eram foarte îndrăgit la acea vreme de a studia stilul de pian „stride”, un gen care a evoluat din ragtime și care a fost popular în anii 1920. Muzicienii mei preferați pe care îi studiam atunci au fost Fats Waller, Jelly Roll Morton și Art Tatum și, în cele din urmă, Oscar Peterson și pianistul de jazz „modern” Bill Evans. Keith Jarrett a avut, de asemenea, o influență majoră și am fost onorat să cânt în Köln, Germania, locația celui mai faimos concert al său.

În timp ce îmi urmăream pasiunea pentru pian și lucram ca muzician, am putut în sfârșit să studiez cum funcționează cu adevărat lumea într-o epocă a internetului care era remarcabil mai liberă și (și mai mare!) decât internetul pe care îl cunoaștem astăzi în 2022. Prin ianuarie 2011, scrisesem o „carte” de 200 de pagini care rezumă cercetările mele despre conspirații, societăți secrete, ocult și tehnologia exotică.

Între timp, videoclipurile mele de pe youtube începeau să atragă mai multă atenție. În 2013 am fost invitat la primul meu festival de muzică ragtime. Acolo l-am cunoscut pe legendarul pianist ragtime Tom Brier și am devenit rapid prieteni. Tom a fost unul dintre cei mai importanți mentori ai mei în dezvoltarea mea muzicală. În 2016 am fondat și regizat propriul festival de ragtime în orașul meu natal. În același an, am fost „descoperit” de cunoscuta trupă de jazz pop Postmodern Jukebox și am continuat să fac turnee și să cânte cu PMJ pe patru continente și în peste 50 de orașe în următorii câțiva ani. După lockdown, mi-am pierdut majoritatea concertelor muzicale și am decis să-mi petrec în sfârșit timp scriind melodiile pe care mi-am dorit dintotdeauna să le scriu și iată-ne aici!

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi pianist talentat și incorect politic din California

SC: Ce știi despre România, ai vizitat-o vreodată în vreun turneu muzical?

F: Din nefericire, nu am putut să merg niciodată în România, dar mi-ar plăcea să fac asta într-o zi. Una dintre cele mai timpurii influențe ale mele a fost compozitorul maghiar Bela Bartok, care a scris o serie de piese numite „Dansuri populare românești” bazate pe mai multe melodii tradiționale din Transilvania. Deși cânt rar muzică clasică în zilele noastre, revin în continuare la acele dansuri populare românești pentru că există ceva incredibil de atemporal și de mistic în melodiile și în stările pe care le creează. De asemenea, am încercat să învăț și să încorporez stilurile viorii țigănești în repertoriul meu. Am făcut o listă cu compozitorii/compozițiile mele preferate la 15 ani, iar compozitorul român George Enescu a fost inclus.

Partea mea preferată despre a concerta  în întreaga lume a fost să afișez o ofertă muzicală pentru a onora țara sau cultura în care mă aflam. De exemplu, i-am cântat pe Rachmaninoff și Ceaikovski în Rusia și asta a dat jos casa. Am jucat „Finlandia” de Sibelius la Helsinki și am fost tratat ca un rege! L-am jucat pe Grieg în Norvegia și am avut aceeași reacție. Nu voi uita niciodată momentul în care am cântat „Ma Vlast” de la Smetana la Praga, imnul lor neoficial… au fost cele mai gălăgioase urale pe care le-am auzit vreodată, mii de oameni s-au bucurat nespus că le-am împărtășit dragostea pentru muzica lor! M-am născut să fac asta și nu o voi uita niciodată.

S.C: Cu plandemia de covid n-ai mai concertat ca înainte, singurele instanțe în care te-am văzut să cânți live au fost într-o brutărie. Cum ai descrie experiența brutăriei?

F:  Îmi place să cânt la brutărie! Glumesc adesea că este singurul concert de panificație ragtime din lume! Am cântat în aproape toate scenariile posibile ca muzician profesionist: nunți, înmormântări, baruri, restaurante de lux, petreceri, de toate. Însă ceva despre avântul și bucuria ragtime-ului se potrivește bine unui mediu cofeinizat de dimineață. Deoarece nu mai există saloane, cred că brutăriile sunt următorul lucru cel mai bun! De asemenea, este imposibil să „cânți pentru bacșiș”, așa cum cer multe companii atunci când încerci să obții concerte în zilele noastre. Să te bazezi pe bacșiș ca muzician pur și simplu nu mai merge.

Proprietarii de brutărie sunt minunați! M-au plătit întotdeauna pentru timpul meu și, prin urmare, am cântat în acel loc în mod constant din 2014. Chiar și în timpul carantinei, când toată lumea era complet înbotnițată și blocată acasă în 2020, am intrat și am cântat. Niciodată nu am purtat botniță când cântam la pian. Spectacolul trebuie să continue! Deoarece nu mai erau locuri pentru public în interior în brutărie, am decis să încep să-mi transmit pe internet spectacolele de acolo și să dau viață scenei inexistente de live-streaming pentru ragtime. Din păcate, acum, în vara lui 2022, brutăria este încă închisă pentru public în interior, așa că mi-am redus semnificativ timpul de cântat acolo. Sper că sănătatea mintală va fi restabilită în curând, ca să pot continua cu seriozitate.

S.C: Ce te-a atras la ragtime? De ce ragtime?

F: Toată familia mea era “muzicală”. Tatăl meu cânta la pian, mama cânta la flaut și cânta în coruri, iar sora mea mai mare învăța și ea pian. Pe la vârsta de 7 sau 8 ani am găsit colecția de cântece ragtime Scott Joplin a tatălui meu și imediat am fost cucerit. În anii ’90 nu exista ragtime nicăieri, așa că nu aveam niciun punct de referință pentru muzică. Știam doar că imi place.

Eram un copil destul de hiperactiv. Familia mea m-a tachinat pentru că nu mă opresc din vorbit. Cântul la pian a fost unul dintre lucrurile care mi-au concentrat atenția, în special lectura vizuală, care era foarte solicitantă. Ragtime cere multă mișcare și stimulare constantă. Cuvântul în sine este un joc,  „timp zdrențuitor”, care se referă la așa-numita „sincopare” inerentă stilului în care accentul este pus pe „off-beat” în loc de pe ritm. Acest “timp zdrențuit” în afara ritmului se pretează bine dansului, care în cele din urmă s-a dezvoltat în muzica swing, jazz și în cele din urmă chiar rock & roll. Sincer să fiu, poate că am cântat și ragtime într-o viață anterioară, dacă este posibil! Ar avea sens, din moment ce l-am preluat atât de repede și m-am îndrăgostit de el fără să știu măcar ce este și la o vârstă atât de fragedă.

SC: Care a fost momentul-cheie sau seria de evenimente care te-a determinat să cercetezi chestiuni precum 11 septembrie sau atacul asupra vaporului USS Liberty?

F: Sunt foarte norocos că am fost la vârsta perfectă în propria mea dezvoltare pentru a experimenta și procesa evenimentele de la 11 septembrie ca tânăr american. Aveam 15 ani atunci. Eram mult mai interesat de fete decât de politică, în etapa proaspătă după alegerile aprinse disputate din 2000 dintre Al Gore și George W. Bush, simțurile mele erau în alertă. Eram un copil foarte sceptic. Am fost crescut într-o familie de atei, dar am fost, de asemenea, expus de când eram copil unor cercetători de mare profil care se ocupau de OZN-uri, pe vremea când bunica mea ținea în casa ei convenții anuale despre OZN-uri.

Tatăl ei, străbunicul meu, a fost amiral în Marină în timpul celui de-al Doilea Război Mondial (a primit medalii pentru vitejie în două bătălii navale majore). Se pare că a avut experiență cu OZN-uri și asta i-a afectat fiica. Nu știu prea multe despre el, în afară de faptul că a fost și un influent lobbyist pentru argint în anii 50/60 și a fost implicat în legislația care protejează argintul de atacul Rezervei Federale. Interesant, celălalt străbunic al meu a fost un francmason de top (dacă nu „cel mai de vârf”) din California. Și mai curios decât atât, celălalt străbunic al meu a fost bancherul personal pentru binecunoscuta familie Harriman din SUA. A fost martor la marile crimele financiare ale familiei din timpul prăbușirii bursei din anul 1929. A fost plătit și amenințat să tacă și a fost forțat să se mute în Europa, unde l-a crescut pe bunicul meu și pe ceilalți copii ai săi. Ultimul meu străbunic, de la care îmi iau numele, era italian… dar familia mea provine din Croația. Așa că am intrigi în sânge din toate părțile!

În ceea ce privește 9/11, ceva nu mi-a plăcut din prima zi. Am fost imediat sceptic că spațiul aerian al Pentagonului a fost spart. De asemenea, m-am îndoit imediat când știrile ne-au arătat chipul lui Osama bin Laden în câteva minute. Nu aveam niciun motiv, la acea vreme, să fi dezvoltat neîncrederea în mass-media sau în guvernul SUA. Dar 11 septembrie a provocat-o imediat. Războaiele Irak/Afganistan au cimentat acest lucru. I-am urmărit pe colegii mei de școală clamând să se înroleze pentru datoria lor „patriotică”. Am fost îngrozit de asta. Nu aflasem cât de stupid și distructiv a fost războiul din Vietnam?

La scurt timp după 11 septembrie, poate în vara lui 2002, cineva a plasat pe mașina mea un pamflet informativ sub forma unei bancnote de un dolar cu fața lui George W. Bush. Conținea o listă de site-uri web de conspirații pe care le-am vizitat imediat la școala mea. Am căutat informații despre familia Bush și legăturile lor cu interesele petroliere din Orientul Mijlociu și despre modul în care familia Bid Laden a fost îndepărtată în liniște din țară pe 11 septembrie, când toți ceilalți au fost închiși. Câțiva ani mai târziu, am renunțat la școală și în sfârșit am avut timp să concretizez serios această cercetare.

Am început să postez pe reddit în jurul anului 2007, împărtășind videoclipurile mele ragtime pe youtube, precum și cercetările mele despre teoriile conspirației. În câțiva ani, am fost unul dintre cei mai activi „teoreticieni ai conspirației” de pe reddit. A fost ușor să aflu pe ce subiecte ar trebui să-mi petrec timpul cercetând: ele au fost cele care au scos la iveală shilli [șil/șili; agitatori/diversioniști care deraieaza discuțiile spre un alt subiect decât cel inițial N.T.]. La acea vreme, orice mențiune despre Monsanto sau despre ONG-uri stârnea un roi de shili. Interesant, am observat curând că aceiași vor erupe ori de câte ori menționam Israelul sau evenimente precum incidentul USS Liberty. Nu am cercetat la vremea aceea USS Liberty și probabil că nu aș fi făcut-o nicicând dacă nu aș fi avut parte de reacția turbată pe care am primit-o de la diversioniștii de pe reddit când am adus aceste subiecte în discuție. Am mai multe de spus despre anii mei de experiență pe reddit, dar o voi păstra pentru altă dată.

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi pianist talentat și incorect politic din California

SC: Cum crezi că melodia Oy Vey Shut it Down îți va influența viitorul profesional?

F: Asta rămâne de văzut. Am pierdut deja câteva oportunități muzicale foarte bune din cauza videoclipurilor mele. Ceea ce este deosebit de interesant, câteva dintre aceste concerte necesită vaccinare COVID (+ rapeluri), așa că oricum nu aș putea să particip. Am început să scriu cântece ca Oy Vey tocmai pentru că nu mai puteam participa la concerte și știam că nu mai am nimic de pierdut, dacă asta are sens. Știam…chiar dacă voi pierde potențiale oportunități de angajare, majoritatea oportunităților au nevoie de mascarada COVID la care am refuzat să particip.

Dacă ceva, „Oy Vey” doar a dovedit imensa ipocrizie a platformei YouTube. În 15 ani am avut un singur videoclip care a devenit considerabil „viral” pe care YouTube l-a promovat efectiv. În 2013, am făcut un mashup pentru pian a temei „Inspector Gadget” cu „In the Hall of the Mountain King” de Grieg și a ajuns pe prima pagină a Reddit. A ajuns pe prima pagina de muzică YouTube și a obținut 600.000 de vizualizări în aproximativ 24 de ore. Într-o situație normală, canalul meu ar fi continuat să crească, dar YouTube a început să mă cenzureze mai mult, deși puneam conținut aproape exclusiv pentru normies. [normalău/normalăi – oameni care se informează din surse mainstream, nu sunt activ ideologizați, au preocupări obișnuite, mânați de nevoi primare N.T.].

Cu toate acestea, probabil am fost luat în vizor de la început. În 2007 am făcut un cântec anti-război, în 2008 un cântec anti-bancar, iar mai târziu în acel an o altă melodie care prezice un holocaust global „gripal/vaccin”, ca în filmul Children of Men. Am fost cu siguranță pe radarul YouTube. Dar videoclipurile mele cele mai vizionate au fost foarte blânde și pentru toate publicurile, ca atunci când cântam toate elementele din tabelul periodic sau când am scris un cântec în care am enumerat fiecare capitală din fiecare țară din lume.

Odată cu suprimarea continuă a canalului meu de youtube, în ciuda mai multor videoclipuri virale, în 2014 am încercat ceva nou: am făcut o melodie numită „Foil” (Folie) ca o parodie a parodiei Weird Al de la „Royals” de Lorde. A fost publicat la 9:11, cântecul acoperă aproape orice teorie a conspirației la care m-aș fi putut gândi, de la traficul de droguri CIA la lasere spațiale și chiar contestarea Holocaustului. Acest lucru a fost lovit greu de YouTube și cu siguranță m-a dus pe o „listă” sau mi-a atras un alt tratament algoritmic. Am analizat metricele contului meu Soundcloud pentru a dovedi că YouTube a eliminat până la 90% din vizionările reale ale videoclipului meu „Foil” și a blocat contorul de vizionări la aproximativ 7.000 pentru o perioadă foarte lungă de timp. De atunci, nu am reușit niciodată să depășesc mai mult de câteva mii de vizualizări la orice videoclip și creșterea canalului meu a stagnat complet timp de mulți ani.

În noiembrie 2021, confruntat cu pierderea tuturor concertelor pe care le-am avut de-a lungul unui deceniu, am decis să risc și să scriu „Nu vei fi niciodată femeie”. Nimănui nu i-a păsat cu adevărat de parodia mea „Foil”, care spunea că 11 septembrie a fost cauzat de „națiunea evreiască” sau melodia „Wernher von Braun”  din 2015, unde am denunțat loviturile de stat globale ale CIA. Dar dintr-un motiv oarecare, „Nu vei fi niciodată femeie” i-a enervat pe mulți oameni. Am fost imediat doxat (mi s-a publicat date personale) de cineva care a recunoscut că nici măcar nu a ascultat melodia. Mi-au găsit unul dintre locurile de muncă (la o biserică) și i-au amenințat că vor merge la știri pentru că au angajat un „transfob”.

Biserica la care am lucrat, din păcate, a mers pe calea „progresiștilor” și a ajuns „woke”, ca majoritatea zonelor de coastă a Californiei. Mi-au cerut să fac o declarație prin care să clarific că videoclipul a fost satiră. Am răspuns că acest lucru înfrânge complet scopul satirei și că nu aș face așa ceva. A fost *foarte* suprarealist că am fost pus într-o veritabilă inchiziție de către o „biserică” pentru „păcatul” de a cânta despre absurditatea copiilor mici care iau blocanți ai pubertății și își schimbă sexul. Asta este lumea clovnilor pentru tine!

Câteva săptămâni mai târziu, m-am confruntat cu un ultimatum pentru vaccin/mască și am ajuns să pierd acel loc de muncă, în ciuda celor aproape 15 ani de dedicare. O săptămână mai târziu, „You Will Never Be a Woman” a devenit viral la întâmplare pe 4chan, iar canalul meu de YouTube a fost inundat de comentarii pentru prima dată în aproape un deceniu. A fost literalmente singurul lucru care mi-a putut scoate canalul din purgatoriul YouTube. În acel moment am știut că am o oportunitate, pentru că toate privirile erau (temporar) asupra mea. Internetul merge mai departe și se mișcă repede. Știam că trebuie să dau lovitura sau să merg acasă… 4chan mi-a dat acea scânteie reînnoită, așa că, firește, a trebuit să le dau oamenilor ceea ce își doreau! Oy Vey a fost în multe privințe un cântec de mulțumire pentru 4chan, oricât de amuzant sună.

Cu „Oy Vey”, pentru prima dată în cei 15 ani petrecuți pe YouTube, am avut un videoclip viral organic autentic. „Inspector Gadget” a obținut 600.000 de vizualizări într-o singura zi pentru că a fost pe prima pagină a reddit, dar a încetat complet să obțină vizualizări imediat. Oy Vey a explodat în mod constant cu mii de vizualizări pe zi. Nu am experimentat niciodată o creștere a canalului așa cum am făcut-o în decembrie 2021 și ianuarie 2022. Mi-a luat 15 ani să ajung la 6.000 de abonați pe YouTube și, în aproximativ o lună, am dublat-o la peste 12.000. Și totul s-a datorat lui Oy Vey, plus cântecului You Will Never Be a Woman.

Pe 5 ianuarie 2022, în aceeași zi în care YouTube și-a actualizat Termenii și condițiile, videoclipurile mele „Oy Vey” și „Pandemic Dance” au fost eliminate. Pandemic Dance a fost încărcat în septembrie 2020 și a fost fixat pe prima pagină a canalului meu de YouTube timp de un an și jumătate. Desigur, au interzis complet videoclipul și l-au eliminat din rezultatele căutării, dar a fost o surpriză să îl văd eliminat, mai ales atât de mult timp după ce l-au încărcat. Nu am fost surprins de Oy Vey. Am scris acel cântec pentru a forța mâna Youtube-ului și a-mi da o doză de efectul Streisand. M-am săturat ca YouTube să-mi ascundă pur și simplu videoclipurile și să-mi suprime canalul ca niște lași.

Titlul melodiei, inspirat în mod evident de memurile omniprezente de pe 4chan, a fost și o sfidare la adresa YouTube, provocându-i să mă închidă. Când melodia mi-a dublat canalul în câteva săptămâni și a avut 40.000 de vizualizări (ceea ce YouTube a recunoscut), au fost forțați să o închidă. Am contestat ambele videoclipuri. În mod surprinzător, deși apelul Oy Vey a fost respins, mi-au restaurat Pandemic Dance și rămâne fixat pe canalul meu, deoarece îl consider una dintre cele mai importante melodii ale mele. De la eliminare, am arătat că YouTube-ului nu i-a păsat de fapt de conținutul Oy Vey, doar de faptul că a devenit viral. Am încărcat trei iterații diferite ale aceleiași melodii pe canalul meu, deoarece a fost eliminată pentru „discurs instigator la ură”. Originalul a durat doar câteva săptămâni înainte de a fi îndepărtat. Toate cele trei reîncărcări sunt ÎNCĂ pe Youtube. Singurul motiv pentru care sunt încă acolo este că nu au devenit „virale”, așa că la YouTube nu-i pasă. Ca să știți, canalul meu YouTube nu este monetizat, motiv pentru care, probabil, sunt încă tolerat și nu am fost eliminat complet.

Pentru a încheia, am pierdut deja potențialele locuri de muncă din cauza videoclipurilor mele cu parodii „antisemite” și probabil că voi continua să fiu afectat în acest fel pentru tot restul carierei mele. În plus, nu merită să lucrezi pentru cei care nu înțelege satira sau dacă o înțeleg le este frică de gloata ultragiată. A meritat cântecul? Aşa sper. În multe privințe, faptul că am luat-o pe această cale am sacrificat ceea ce ar fi putut în cele din urmă să fi înflorit într-o carieră „respectabilă”.  Presupun că aceasta este însăși natura personajului „fondator” (Foundring). La urma urmei, acestea sunt cântece „întemeietoare”! (Onorata instanță, aceasta este povestea mea și mi-o mențin!)

Dar simt că nu mi s-a oferit nicio alternativă artistică. Am ajuns în vârful domeniului meu în multe privințe și am fost refuzat de repetate să mă afirm. Singurul motiv la care mă pot gândi pentru a explica încercările repetate de a avea aparența unei cariere muzicale durabile a fost că pur și simplu nu eram suficient de divers pentru a fi o caracteristică principală în “Epoca Woke-ului”. Am ales o perioadă dificilă pentru a încerca să „reușesc” ca muzician pentru o persoană ca mine (un alb, heterosexual, bărbat, teoretician al conspirației!), dar cel puțin mi-a dat ocazia să caut răspunsuri în altă parte și să mă dezvolt mai întâi pe mine înainte de a încerca să mă vând ca alt artist, cu melodii comerciale și banale, ca un tânăr nedezvoltat.

S.C.: Care este rolul unui artist în cultură și contracultură?

F: Ei sunt cruciali, mai ales satiriștii. În multe privințe, suntem „bufonul de la curte” prin faptul că suntem singurii cărora li se permite să-și bată joc de rege în față. În timpul primului an de Lockdown/Isterie COVID, m-am simțit complet neinspirat să creez. Renunțasem deja la canalul meu de YouTube și făcusem un videoclip în care anunțam asta prin noiembrie 2019. Dar, în timp ce toată lumea era interzisă de pe YouTube, Twitter, reddit etc., pentru că nu era de acord cu „Știința”, au existat câțiva comedianți și satiriști (precum JP Sears pe YouTube) care scăpau basma curată ironizând întregul spectacol.

Acest lucru m-a inspirat și am compus Pandemic Dance, iar mai târziu Election Fraud, după lovitura de stat electorală din 2020. În acest timp mi-am dat seama de adevărul profund al unui concept care poate rezuma astfel: „Există anumite lucruri pe care nu le poți spune, așadar cântă-le!”. Asemenea lui JP care folosește satira pentru a ridiculiza stabilimentul, mi-am dat seama că aș putea doar să CÂNT lucrurile despre care în mod normal mi-ar fi interzis să vorbesc. Deoarece am pregătire în teatru muzical și aproximativ 20 de ani de practică de compoziție și stăpânesc un instrument, eram în poziția perfectă pentru a-mi arunca serios pălăria în ring, așa că am făcut-o! Există mulți oameni talentați acolo, dar atât de mulți au „reputații” pe care le este frică să le piardă. Eu nu aveam una! În această privință, admir cu adevărat compozitorul Tom Lehrer (și alți pionieri ca el) care ridiculizează stabilimentul prin cântece în anii 50 și 60, fără a ține cont de „reputația” și cariera sa.

Cândva după anii 60, muzica a devenit „moale”. Sigur, a existat punk și metal etc., dar cu câteva excepții, toate s-au vândut în cele din urmă. Toți artiștii „revoluționari” ai contra-culturii au devenit parte a mașinăriei. Cine mai testează limitele astăzi? Și nu limitele „desfrânării”, precum „stânga” de astăzi este obsedată să o facă. Limitele „liberității de exprimare”… în sensul că nu ar trebui să existe limite, acesta este scopul libertății de exprimare. Fără asta, totul cade. Am crescut în Vestul Sălbatic al Internetului când totul se putea. Sunt derutat să văd atât de mulți din generația mea (și zoomeri) care merg în sens invers în ceea ce privește libertatea de exprimare. Bufonul de la curte este ultimul bastion, ultimul om în picioare. Când vin după noi, ai grijă.

S.C.: Deși aparențele indică un oarecare ateism, ai cunoștințe despre războiul spiritual și tehnicile oculte folosite pentru a controla mintea și a submina masele. Unde te situezi pe plan spiritual, aplecând spre Creștinism, New Age sau Vechile Credințe?

F: Am crescut considerându-mă un ateu. Cu toate acestea, după mai multe experiențe profunde din adolescența mea și după câteva decenii de cercetare a misticului și a magicului, mi-am dat seama că aceasta (ateismul) era în esență o perspectivă prostească. După ce am lucrat ca organist într-o biserică creștină timp de mulți ani, acum mă simt aliniat moral cu creștinismul, dar nu practic deschis. Totuși, dețin o bibliotecă incredibilă de cărți religioase oculte, hermetice și ezoterice pe care le-am acumulat prin călătoriile și cercetările mele.

S.C.: Ai primit vreodată amenințări cu moartea pentru cântecele tale incorecte din punct de vedere politic?

F: Da, dar numai pentru cântecul „Nu vei fi niciodată femeie”. Aș spune că am primit vreo două duzini de amenințări cu moartea pentru acea melodie și încă primesc mesaje urâte din când în când. Cu toate acestea, în afară de dox și încercarea de a mă concedia, reacția la You Will Never be a Woman a fost o joacă de copii în comparație cu timpul petrecut pe reddit. De-a lungul anilor, am strâns mii de amenințări și abuzuri nespuse, îndreptate către mine în comentarii, fire și mesaje private. Am raportat multe sute dintre acestea administratorilor reddit, incluzând amenințări explicite cu moartea și aproape niciodată nu s-au luat măsuri. Au fost o mulțime de alți căutători autentici de adevăr, ca mine, cu povești similare. Mulți au fost hărțuiți până au părăsit site-ul și totul a fost coordonat și tolerat de administratori.

S.C.: Cât de greu a fost să-ți menții sângele pur în acești doi ani de demență covid? Ce presiuni a trebuit să înduri?

F: A rezista vaccinării și isteriei COVID a fost partea ușoară. Ceea ce a fost greu a fost să văd cum se întâmplă în jurul meu și să știu ce se întâmplă. Prin cercetările mele, mi-am dat seama că vaccinurile și pandemiile regizate erau CEA mai importantă conspirație și problemă a timpului nostru. Știam că urmează un eveniment de tip COVID. Sincer să fiu, nu mă așteptam să apară decât pe la mijlocul deceniului 2020, dar iată-ne. Deși încă îmi făceam cu bucurie vaccinuri până în 2007, până la nașterea fiicei mele, în 2012, am fost suficient de informat încât să decid să resping toate vaccinurile pentru copii. Aceasta a fost o realizare extraordinar de dificilă în cadrul tiraniei sanitare din California în anii 2010, dar am reușit sa-mi apăr fiica și astăzi sunt mai încrezător ca niciodată că a fost decizia corectă. Noilor părinți și celor care au început deja să-și vaccineze copiii, le-aș recomanda insistent să ia în considerare renunțarea la injecții suplimentare. [Redacția recomandă cititorilor lectura cărții Vaccinarea Eroarea Medicală a Secolului . N.T. ].

În decembrie 2019, am fost imediat suspicios cu privire la videoclipurile cu chinezi „căzuți” pe stradă, care s-au “scurs” din China. Mie și altora care eram atenți ni s-au părut propagandă pandemică. L-am întâlnit pe cercetătorul Jon Rappoport în 2014, care a studiat farsa AIDS și care, prin munca lui și a altora, am ajuns bine “acordat” la momentul și natura acestor pandemii puse în scenă. În ianuarie 2020 am fost convins și am publicat un avertisment grav pe reddit că eram pe cale să fim supuși unei operațiuni psihologice globale masive. Până în martie, mi-am avertizat familia că întregul episod COVID a fost exagerat și un atac la drepturile noastre. Toți au ajuns să se vaccineze… frații mei, părinții mei și mulți prieteni. După cum am menționat, mi-am pierdut principalele concerte obișnuite pentru că am refuzat înțepătura și a trebuit să refuz multe evenimente care aveau cerințe COVID (vax sau test negativ, ambele pe care refuz să le ofer).

Cele mai răspândite campanii de vaccinare de-a lungul istoriei s-au sfârșit cu cantități vaste de suferință umană și de decese, dar niciuna n-a fost până acum de proporții să încheie civilizația.  Am sperat într-adevăr, ca un naiv, chiar și până la jumătatea lui 2021, că această campanie de vaccinare va fi rea, dar poate nu *devastatoare*. Anul trecut, în această perioadă, mi-am dat seama că nu va fi cazul și că daunele vor fi mult mai mari decât oricând.

În calitate de artist de performanță, sunt antrenat să fiu în ton cu emoțiile și sentimentele celor din jurul meu, iar gândul la aproape toți cei pe care îi cunosc, prieteni și familie, că se rănesc intenționat și chiar se gândesc la sinucidere, a devenit un punct de stres semnificativ și de durere pentru mine, cu care continui să mă confrunt zilnic. Asta a fost partea cea mai grea. Faptul că, în esență, am renunțat serios să urmăresc o carieră muzicală în urmă cu peste un deceniu pentru a-mi petrece timpul avertizând lumea despre ceea ce urmează… și încă nu m-am putut opri… este ceva care mă roade în mod constant. Mă întreb dacă m-aș simți mai bine dacă aș cunoaște adevărata sferă de acoperire a mea și câți oameni au stabilit calea corectă din cercetările mele. Dar, deocamdată, se simte ca o justificare singuratică și dulce-amăruie. Sunt sigur că oameni ca David Icke se simt la fel de frustrați, care au țipat că nu a existat nici un virus SARS-CoV-2 de la început.

SC: Vedem în America multe lucruri neobișnuite…cum ar fi transexuali cu machiaj strident și îmbrăcați în demoni care citeșc povești pentru copiii de grădiniță. Cum s-a ajuns aici și încotro vă îndreptați?

F: S-a întâmplat șocant de repede. Am crescut în California în anii ’90 și am fost expus la câteva persoane „LGB” (atunci nu exista „T”). Părinții mei aveau prieteni care erau gay, dar nu a existat niciodată ceva atât de sexual în modul în care s-au exprimat, așadar conceptul sexualității lor mi s-a părut complet irelevant pentru mine în copilărie, așa cum ar trebui să fie. Cred că schimbarea a început în America încetul cu încetul, subtil, apoi a accelerat după 11 septembrie. A făcut parte din atacul care a început serios pe 11 septembrie împotriva culturii și valorilor americane. „Conservatorii” din acea vreme au fost circumciși cerebral întru sprijinirea mașinăriei de război, în timp ce „liberalii” erau pregătiți în liniște pentru o preluare completă de tip “woke” atunci când li s-au înmânat proverbialele domnii politice în timpul erei Obama.

Am observat că ceva nu era în regulă în 2003. Când am aplicat pentru rezidențiatul în cămin cooperativ la colegiul de arte liberale la facultatea pe care am urmat-o pentru scurt timp, am văzut că pe formularul de cerere erau aproximativ o duzină de sexe din care să aleg. Am fost destul de uimit de asta. Nu m-a deranjat, doar mi s-a părut curios și poate puțin stupid, dar nimic nefast. Școala mea a fost (din păcate) cunoscută pentru două evenimente notorii, o „noapte sexuală sigură” care a promovat degenerarea și un „drag ball” care a fost un circ. Privind retrospectiv, subminarea a început să apară în campusurile universitare în anii ’90, dar apoi a accelerat cu adevărat în anii 2000.

L-am urmărit pe Jon Stewart în fiecare seară în căminul meu și îi ironizam pe Bush și Tucker Carlson și pe „neoconservatorii” care păreau să conducă spectacolul. Nu știam mai bine la acea vreme. După ce am abandonat facultatea am început să-i ascult pe Alex Jones și William Cooper. Știam că Obama era un lup în haine de oaie când a venit pe scenă, dar nu mi-am dat seama cât de mult fusese pregătită stânga pentru propaganda de tip “woke” până după ocuparea Wall Street-ului. Este bine documentat că America Corporată a scos vânturile din pânzele mișcării Occupy Wall Street, distrăgând atenția stângii cu morcovul ideologiei “woke”, astfel încât să nu mai încerce să formeze o rezistență semnificativă. Cu Trump în 2016, ei au reușit să transforme această populație pregătită pentru accelerare, iar hoarda de NPC [ NPC- Non Player Character- se referă la indivizii care nu gândesc critic, nu au păreri proprii, ci acceptă și reflectă poziția “oficială” a puterii. N.T.] s-au mișcat în pas coordonat în moduri nemaivăzute până acum. Rusiagate a fost un bun exemplu în acest sens, precum și conflictul dintre Ucraina și Rusia. Dar nimic nu se compară cu COVID.

Există, de asemenea, o componentă spirituală a fenomenului „drag” și a agresiunii asupra copiilor. Elitele de-a lungul veacurilor în majoritatea tradițiilor oculte se străduiesc să ajungă la androginie/personaje hermafrodite. Împingând umanitatea în mod anorganic către această estompare a genurilor, suntem inițiati forțat în cultul lor. Purtarea botniței este un aspect dezumanizant al acestei inițieri forțate. Este transumanistă și este o doctrină antică. Nu este nimic în neregulă să fii în contact cu femininul și masculinul tău adânc, dar au înlocuit această armonie naturală cu un atac nenatural și inuman, care este centrat în jurul abuzului și îndoctrinarii copiilor. Acest lucru este menit să susțină cultul, deoarece nu se pot reproduce în mod natural. Există un anumit merit al teoriei conform căreia un fel de infecție parazitară, fizică sau spirituală, poate fi responsabilă de împingerea oamenilor către transgenderism, pedofilie și alte condiții aberante care sunt împinse și propagandizate în mod activ asupra populației.

SUA este în multe privințe „farul” libertății în lumea de astăzi și, prin urmare, este de înțeles că se află sub cel mai profund atac din partea acestor elemente. Sunt încă șocat de cât de repede s-a întâmplat. În doar câțiva ani, am trecut de la o duzină de genuri într-o aplicație de cămin de facultate de arte liberale la politicieni și celebrități care nu au putut sau nu doresc să definească cuvântul „femeie”. Acesta este în mod clar un atac susținut asupra psihicului american și are origini “globohomo”.

 

SC: În România avem câteva legi (cinci), care prevăd pedespe cu închisoarea pentru anumite opinii exprimate în spațiul public, pe de altă parte presiunea socială este mai scăzută decât cea din state în sensul în care este complicat să te concedieze la lucru pentru opiniile tale politice. Mai avem și o “Strategie Guvernamentală pentru Combaterea Antisemitismului, Xenofobiei și Discursului Instigator la Ură”, implementată între anii 2021-2023, care implică instrucția autorităților pentru a identifica “infracțiuni de ură”. În 2021 un român, Vasile Zărnescu, a fost condamnat la închisoare cu amânare pentru că a publicat studii despre holocaust. Din fericire, sentința a fost anulată în apel.

Ambasada Statelor Unite ale Americii susține această strategie și deseori promovează agenda gay în țara noastră. Mai mult decât atât, Departamentul de Stat al S.U.A. a publicat un raport în 2021, intitulat “ROMANIA 2021 INTERNATIONAL RELIGIOUS FREEDOM REPORT” , în care atât Vasile Zărnescu, cât și Incorect Politic sunt menționați. În calitate de cetățean american, cum comentezi politicile intervenționiste ale țării tale, care subminează cultura și libertatea de exprimare în țările considerate aliate?

 

F: Găsesc cazul foarte interesant! Aici avem problema inversă… avem libertatea de exprimare, se presupune, dar presiunea socială este MULT mai gravă. Există diferite moduri de a ataca libertatea și se pare că au fost luate abordări diferite în funcție de regiune. Cu toate acestea, pentru a nu scuza aceste acțiuni, consider că actuala iterație a „guvernului SUA” este ocupată de un inamic străin. Putem spune că “Statele Unite ale Americii” nu au mai fost la fel de la „corporatizarea” țării de după Războiul Civil în anii 1870. Există, de asemenea, un caz de făcut cu privire la faptul că am fost „ocupați” de când a fost semnat Federal Reserve Act în urmă cu peste un secol. Există cu siguranță un caz de făcut cu privire la faptul că a avut loc o adevărată lovitură de stat odată cu asasinarea lui JFK.

Dar este fără echivoc faptul că a avut loc o lovitură de stat în 2020. Fiecare acțiune întreprinsă de „guvernul SUA” din 2020 este aceea a unei puteri străine ocupante (și ilegale). Controalele și echilibrele noastre (spre exemplu Curtea Supremă care a închis obligativitatea vaccinării la nivel federal) abia dacă ne-au ținut împreună. Acestea fiind spuse, aș spune că orice acțiune întreprinsă în 2021 nu este reprezentativă pentru un guvern validat corespunzător al Statelor Unite ale Americii. Acesta este un „guvern” care, în prezent, ține în judecată deținuți politici doar pentru că au pus sub semnul întrebării alegerile din 2020. Deși nu sunt familiarizat cu cazul lui, sunt ușurat să aud că Zărnescu nu va fi pedepsit pentru exercitarea libertății de exprimare. Înțeleg că același lucru nu se poate spune despre Germania și alte țări din Europa.

Trebuie să insist asupra faptului că majoritatea Americii NU este așa cum o reprezintă greșit hoarda “woke”. Odată ce părăsiți coastele, țara este plină până la refuz de patrioți tradiționali, muncitori, care doresc cu adevărat să trăiască și să-i lase pe alții să trăiască. Poate că nu pare acum, dar ne aflăm în pragul unei mari socoteli care va exploda în fața acestor instituții corupte. Vom vedea o renaștere și o explozie a valorilor tradiționale americane și a sentimentului naționalist în întreaga lume, care nu au fost văzute de generații. Rămân încrezător că vom învinge, iar repercusiunile acestui lucru se vor simți la nivel global, întrucât SUA își vor recâștiga poziția de drept ca bastion al libertății pentru lume.

SC: Acum că am văzut sancțiunile asupra Rusiei, confiscările proprietăților, înghețarea conturilor, a devenit S.U.A. un stat canalie pe scena internațională? Plănuiesc sa ne tragă după ei într-un război pe care nu ni-l dorim?

F: Statulul de “stat canalie” (rogue state) al SUA a decolat serios odată cu fuziunea după cel de-al Doilea Război Mondial a anumitor elemente totalitare care au decis să folosească America ca bătăuș pentru a pune în aplicare Ordinea Mondială globală. Eisenhower, cândva parte a mașinăriei, a avertizat despre acest „complex militar industrial”, iar Kennedy a fost ucis pentru că i s-a opus. Războiul din Vietnam a fost acțiunea unui stat canalie, la fel ca războaiele din Golf, cât și războiul din Afganistan. Obama a continuat comportamentul de stat canalie în Libia, Siria și în alte părți din străinătate. Putin a avut dreptate când a denunțat crimele SUA împotriva umanității. Să nu absolvim ONU și alte interese internaționale care sunt ele însele complice.

Isteria anti-rusă a fost pur și simplu un alt exemplu de psihoză de formare în masă care a fost intensificată în timpul operatiunii psihologice COVID. Cu COVID pierzând din abur și în apogeul protestelor de camionagii canadieni care au expus ipocrizia COVID în lume, au trecut la isteria Ucraina/Rusia pentru următorul „lucru actual” pentru mase. Vor război mondial, dar nu îl vor obține. Planul a fost întotdeauna ca ei să ne aducă în genunchi cu pandemii false și războaie mondiale, dar au întârzieri și ne trezim prea repede. Au pierdut controlul și acum devin disperați, așa că trebuie să fie mai atenți și mai proactivi ca niciodată.

 

SC: Când susținem ideea dreptului de a deține arme de foc în România, adversarii noștri arată cu degetul spre S.U.A. și se folosesc de atacurile armate asupra școlilor ca un argument împotriva dreptului la arme. Atacurile asupra școlilor nu constau un fenomen obișnuit acum câteva decenii în America, ce s-a întâmplat între timp și de ce vedem atât de multe atacuri armate asupra școlilor în zilele noastre?

F: Aceasta este o întrebare foarte complexă. În anii ’90, William Cooper a prezis o creștere a împușcăturilor în școli în cartea sa Behold a Pale Horse. Cooper a declarat că dreptul de a purta arme în America este cel mai mare impediment în calea implementării Noii Ordini Mondiale. Am crezut că era o hiperbolă la acea vreme, dar acum cred că avea dreptate.

Cu siguranță creăm o generație de tineri dezamăgiți. Rețelele de socializare sunt iremediabil părtinitoare față de femeie și „diversitate”. Într-o societate condusă de rețele sociale, acest lucru a lăsat în urmă nenumărați tineri. Politicile iresponsabile de imigrare din întreaga lume au exacerbat situația. Nu ajută cu nimic faptul că SUA este țara cu poporul cel mai puternic medicamentat de pe pământ. Acest lucru a început în anii ’90, când copiilor hiperactivi li s-a administrat Ritalin și alte medicamente. Acum ISRS domină. Companiile farmaceutice, frați spirituali răi ai complexului industrial militar, și-au pus ochii pe SUA în urmă cu un secol și de atunci am fost înrobiți. Am abandonat medicina tradițională pentru cartelul medical bazat pe petrol al lui Rockefeller în urmă cu secole.

Marea majoritate a acestor „împușcături” sunt evenimente organizate, în sensul că fie sunt în întregime fabricate (exerciții au fost „în direct”), fie sunt rezultatul unor indivizi care sunt îngrijiți în mod special de agențiile de informații necinstite și apoi pregătiți cu medicamente și alte metode MKULTRA. Scenariile de împușcături cu „lupul singuratic” sunt excepția, nu regula. Sandy Hook era unul mare. Sandy Hook nu a fost organizat pentru a pune în aplicare controlul armelor. A fost organizat pentru a demoniza teoreticienii conspirației în ansamblu, așa cum a fost dovedit de utilizarea sa pentru a-l ataca pe Alex Jones. Atunci când „copii mici” sunt implicați, publicul nu are simpatie pentru ceea ce statul și mass-media consideră speculații „nepotrivite”, chiar dacă inconsecvențele sunt asurzitoare.

Prin organizarea unor „împușcături” școlare, ei pot izola și demoniza și mai mult pe teoreticienii conspirației, erodând în același timp cele două drepturi principale care le ies în cale, primul și al doilea amendament (libertatea de exprimare și dreptul de a purta arme). Regizarea atacurilor armate asupra școlilor sunt instrumentul perfect pentru a le distruge pe ambele amendamente. Din fericire, cea mai recentă dezamăgire din Uvalde se prăbușește, deși au încercat să grăbească legislația privind controlul armelor ca răspuns. Veți ști când NU ESTE organizat un astfel de atac armat sau când ceva nu merge bine, deoarece evenimentul va fi ulterior dat uitării de presă. Vegas Shooting este exemplul perfect al acestui tratament.

S.C.: Ni se spune că sunteți cea mai tare democrație de pe pământ, cea mai civilizată democrație, tărâmul celor liberi, căminul celor curajoși. Această întreagă iluzie a căzut în 2020 când s-au fraudat alegerile prezidențiale americane, când s-au furat ca într-o țară de lumea a treia. Cum a afectat acest eveniment percepția cetățeanului obișnuit asupra democrației?

F: Nu pot vorbi pentru alții, decât pentru mine. Când au fost inițiate lockdown-urile, mi-am dat seama că ne aflăm în mijlocul celei mai mari operațiuni psihologice din vremurile moderne. Am petrecut mai puțin timp încercând să „trezesc oile” pe internet și mai mult timp cu comunitatea mea și bunăstarea mentală a fiicei mele și a prietenilor ei. În timp ce fiecare „adult” a fost panicat și închis în vecinătatea mea, eu eram cel care mă jucam afară cu copilul meu și prietenii ei, iar asta a continuat timp de peste un an. Eu și fiica mea a trebuit să ne furișăm pe ușa din spate a frizerului nostru local pentru a ne tunde în timpul carantinei! Nu voi uita niciodată cât de nebuni au fost oamenii. Mulți rămân în această stare de stupoare și astăzi, mai bine de doi ani mai târziu.

În apogeul restricțiilor, chiar și cel mai îndârjit stângist din jurul meu se plângea de faptul că statele conduse de democrați au înnebunit cu COVID și erau geloși pe statele republicane mai libere precum Florida. În ciuda acestui fapt, mulți dintre ei au ajuns să voteze Biden oricum. Nu am putut să înțeleg. Vorbise foarte clar despre înăsprirea restricțiilor COVID… și totuși aceiași oameni care mi s-au plâns despre democrați și COVID au fost mai mult decât fericiți să voteze pentru mai multe restricții. Nu mă așteptam să fie supărați după orice „furt” electoral.

Pentru mine…eu am rămas uluit. Sunt un tip cu numere și modele. Nu am menționat încă, dar în timpul meu liber studiez dicționare și liste de cuvinte pentru jocuri precum Scrabble. Am început să joc jocuri de cuvinte în mod competitiv online în 2003 și de atunci exersez studiul dicționarului aproape în fiecare dimineață timp de aproximativ 30 de minute. Drept urmare, pot pretinde că sunt unul dintre cei mai rapizi rezolvatori de anagrame din lume și dețin mai multe recorduri în deslușirea anagramarelor sau decriptarea  literelor amestecate pentru a forma cuvinte. Acum nu voi pretinde că acest lucru se traduce într-o mulțime de alte abilități, dar ceea ce vreau să spun este că mă pricep să gestionez cantități mari de date și să filtrez loturile „rele”.

După alegerile din 2020, am început imediat să examinez numerele și să urmăresc mărturii/ audieri etc. Eram practic obsedat… mi s-a părut că e momentul nostru să strălucim. Teoreticienii conspirației și patrioții Americii s-au născut pentru acest moment… o adevărată lovitură electorală în fața ochilor noștri! Desigur, aproape fiecare alegere a fost furată sau manipulată timp de un secol sau mai mult, dar aici a fost diferit. Aici a fost în mod clar o lovitură de stat inițiată de interese internaționale nefaste. Știam că dacă nu se face ceva pentru a expune corupția, SUA aveau să experimenteze o scădere fără precedent a prosperității și acele tulburări aveau să izbucnească în întreaga lume. De asemenea, știam că isteria COVID va crește, inclusiv mandatele de vaccinare care au fost concepute pentru a distruge familiile și instituțiile guvernamentale precum armata și aproape pe toți cei care se află între ele.

În timp ce trăgeam simultan un semnal de alarmă cu privire la frauda electorală, am avertizat și împotriva evenimentului din 6 ianuarie ca o înscenare. Mi-am folosit platforma online pentru a avertiza oamenii să nu participe și chiar am extins acel avertisment asupra persoanelor pe care le cunoșteam în viața reală, care se gândeau să meargă. În ciuda acestui fapt, mi s-a interzis reddit-ul, împreună cu multe, multe alte conturi de pe Twitter și de pe alte rețele. Marea ironie, așa cum Trump a fost interzis pentru „violență” pentru că le-a spus oamenilor să meargă pașnic, când am fost interzis, singurul motiv dat de administratorii reddit a fost „6 ianuarie”, în ciuda avertismentelor mele specifice împotriva participării. Mi-au respins apelul și nu m-am uitat niciodată în urmă.

În cele din urmă, am fost forțat să-mi pun experiența într-o melodie numită „Fraudă electorală”, care detaliază întreaga afacere sordidă. Scris la începutul anului 2021, menționează în mod specific exact ceea ce vedem acum cu iPhone-ul lui Hunter Biden și „omul cel mare” care vinde petrol companiilor chineze afiliate fiului său. Nu voi uita niciodată cât de nebunești au fost acele două luni după alegeri. A fost suprarealist.

Am menționat California de coastă ca fiind separată de restul statului și asta este foarte adevărat. Deși mai puțin populat, în momentul în care conduceți câteva ore în interior, lucrurile se schimbă dramatic. Este încă foarte obișnuit să vezi steaguri Trump 2020 sau Trump 2024 fluturând și chiar steaguri Confederate (în California!). De asemenea, sunt comune steagurile „sprijină statul Jefferson”, care reprezintă o mișcare de formare a unui nou stat în regiune.

Marea majoritate a americanilor s-au săturat de politica woke și de îndoctrinarea copiilor noștri. Mulți nu au fost treji până la evenimentele recente. Nebunia BLM a fost un semnal de alarmă pentru mulți oameni, iar acum abuzul asupra copiilor a mers mult prea departe. Reacția împotriva acestor atacuri menite să dezbină si să distrugă va fi iute și profundă!

 

 

S.C.: Câți americani sunt conștienți că politica externă și cea internă a S.U.A. este controlată de interese israeliene?

F: Foarte puțini, aș ghici. Chiar și eroii „conservatori” precum DeSantis sunt campioni ai Israelului. Politicienii „liberali” care pretind că critică Israelul nu o fac niciodată în mod tangibil, cu substanță. Când am aflat de atacul împotriva USS Liberty a fost un mare semnal de alarmă pentru mine. Nu am fost învățat despre asta la școală, iar faptul că există supraviețuitori care continuă să afirme că evenimentul a fost organizat și mușamalizat la cel mai înalt nivel și încă nu a existat răspundere, a fost un semn mare că s-a întâmplat ceva. Și apoi experiența mea cu șilii pe internet apărând Israelul (și Monsanto… și vaccinurile…) ore în șir, 7 zile pe săptămână… acesta a fost un alt steag roșu uriaș. Cred că este, de asemenea, destul de grăitor este faptul că, din sute de videoclipuri, atingând fiecare subiect controversat imaginabil, SINGURA oară când am mi s-a eliminat definitiv un videoclip cu un avertisment de încălcare a regulilor sub pretext de „discurs instigator la ură”, s-a întâmplat să fie pe un anumit subiect…

S.C: Alegerea lui Donald Trump a întărit rezistența antisistem din America și a înălțat moralul patrioților din întreaga lume, totuși, odată cu trecerea timpului, a devenit clar că nu toate promisiunile electorale au fost îndeplinite, iar realitatea îngrozitoare a fost evidentă după 6 ianuarie, când și-a abandonat susținătorii și a dezavuat evenimentele care au avut loc după ce a încurajat oamenii să-și recupereze țara în urma fraudei electorale de la alegerile din 2020. El a dat Înălțimile Golan Israelului și a mutat ambasada SUA la Ierusalim. Există încă unii oameni care cred că Trump este un salvator și un naționalist, el este adorat de conservatori, în timp ce alții îl văd ca fiind un pion al jidanilor. Ce părere ai, ca american, despre sprijinul pe care îl primește de la non-americani din întreaga lume? Dacă era un shill, cum de i s-a furat alegerile? Dacă nu este un shill, de ce este atât de pro-Israel și nu a rezolvat imigrația, nu a scos în afara legii Antifa și nu a reprimat pedofilia în școli?

F: Trump îmi amintește într-un fel de „Catârul” din seria Fundației lui Isaac Asimov. Poate că a fost un wildcard autentic care a schimbat anumite cronologii și narațiuni, dar în cele din urmă a devenit doar o altă roată din sistem. Cred că „Trump” reprezintă una dintre cele două (sau mai multe) facțiuni în război din cadrul aparatului guvernamental american. Victoria din 2016 a lui Trump pare să fi fost o adevărată aberație, dar nu o revizuire completă a sistemului anterior. Se pare că oamenii din spatele lui Trump știau că Deep State le va permite doar un mandat, iar pregătirile pentru după 2020 au început imediat. Cred că de aceea s-a realizat foarte puțin în acea perioadă și de ce Israelul și alte interese au fost calmate.

Cu toate acestea, nu au fost inițiate noi războaie în timpul mandatului lui Trump, o faptă remarcabilă având în vedere toate administrațiile trecute din epoca modernă. Dar terapia genetică mortală cu ARNm mascată drept „vaccin” a fost dezvoltată sub supravegherea lui. Cu toate acestea, el nu a făcut-o obligatorie. Ei pot face o astfel de înșelăciune „pandemică” masivă doar o dată la câteva generații, cum ar fi „gripa spaniolă”, care NU a fost o gripă virală, ci o infecție bacteriană și otrăvire de la vaccinuri experimentale combinate cu supradozaj cu aspirină… și „poliomielita” care a fost DDT. Și otrăvirea cu arsen din pesticide toxice. Și-au „suflat vata” cu COVID? Timpul va spune, deoarece această poveste încă se desfășoară.

Vedem facțiun ale elitelor în război, luptă pentru putere. Au acces la tehnologie exotică. Armamentul cu energie directă a fost folosit cu siguranță pe 11 septembrie. Fukushima a fost, fără îndoială, un atac deliberat asupra Japoniei. Ei folosesc „mama natură” ca scuză pentru comportamentul lor distructiv. Ei mint despre „spațiu” și pământuri dincolo de poli. Ei ne mint despre istoria noastră și adevărata noastră natură. Într-adevăr, Trump pare să fi oferit o viteză semnificativă în multiple agende distructive care afectează lumea. Dar, de asemenea, a îndemnat publicul să cadă mai adânc în psihoza formării în masă, stimulat de instituția media coruptă Mockingbird. Cu siguranță suntem încă în mijlocul acestei bătălii. Aleg să cred că „băieții buni” au câștigat deja. Aceasta este realitatea pe care o aleg. Valurile s-au schimbat dramatic chiar și din noiembrie 2020. Cred că lumea trebuia să vadă cât de rele ar putea fi lucrurile dacă îi lăsați pe nebuni să conducă azilul. Din păcate, mai întâi va fi mai multă suferință, dar în cele din urmă omenirea răzbește.

INTERVIU EXCLUSIV cu Kylan deGhetaldi pianist talentat și incorect politic din California

S.C.: Unde pot cititorii să te urmărească?

F: Momentan sunt încă pe YouTube.

Dar toată librăria mea de videoclipuri, inclusiv cele șterse, se găsesc pe Odysee:

Totodată am postat conținut mult pe BitChute.

Și pe Rumble: 

Transmit în direct pe Twitch, dar mai mult mă concentrez pe muzică ragtime și jocuri de cuvinte:

Sunt pe Twitter. 

Și pe Gab.

Și mă puteți sprijini pe SubscribeStar.

S.C.: Care este mesajul tău pentru tineretul românesc care urmărește acest site?

F: Fii mândru de cultura și moștenirea ta și menține-o în viață, devenind un contributor pozitiv și un susținător al comunității tale! Urmărește-ți pasiunile, dar fă-o în timp ce găsești un partener și (sperăm) faci o familie. A deveni tată este de departe cel mai grozav lucru care mi s-a întâmplat vreodată și sunt mândru să știu că am ocazia incredibilă de a-mi împărtăși valorile cu neamurile mele pentru următoarea generație. Dacă nu întemeiezi o familie, fă tot ce poți pentru a crea lumea pe care vrei să o vezi pentru următoarea generație. Cred că acesta este un plan pentru noi toți și este datoria și dreptul nostru de naștere să trăim la înălțimea potențialelor noastre daruri date de Dumnezeu. Vă mulțumesc și aveți grijă de voi!

8 comments

  1. Ia uite, chiar am discutat acum aproape 3 săptămâni pe un sait cu cineva din California, tot despre muzică, însă Scott Joplin, spre deosebire de dl. menționat mai sus, cică nu era pianist bun:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Joplin

    “However, the son of publisher John Stark stated that Joplin was a rather mediocre pianist and that he composed on paper, rather than at the piano.”

    “foundring” seamănă cu “foundling”:

    https://www.merriam-webster.com/dictionary/foundling

    “an infant found after its unknown parents have abandoned it”

    În filmulețele de la y****be sunetul pare 100% înregistrat cu microfonul de la aparatul de filmat, dacă e profesionist cred că ar fi putut să investească în ceva mai bun și înțeleg că are 36 de ani. În orice caz, nu-l obligă nimeni să pună la ***tu*e.

  2. Altă problemă în domeniul ăsta e cu “drepturile” de autor, respectiv unii și-au făcut un sait cu partituri muzicale compuse de niște oameni morți de mult, după care s-au trezit că:

    https://imslpforums.org/viewtopic.php?t=676

    “Universal Edition AG is the publisher of some of the composers mentioned on your website. The works in question are created by B. Bartók, A. Berg, I. Friedman, L. Janacek, G. Mahler, J. Marx, O. Respighi, A. Schönberg, R. Strauss, K. Szymanowski and A. von Zemlinski.
    […]
    Therefore I would kindly ask you to stop offering the works mentioned below and to sign the herewith enclosed cease and desist statement and to return it to me on 31 August, 2007 at the latest.”

    http://imslpforums.org/viewtopic.php?t=615&start=15

    “Piano Society runs on a dedicated server which I own myself (Linux), […] I have plenty of space and bandwidth left and I doubt it would be a problem to locate the project there. The server is located in Sweden […] So within 3 months, there will be no problem for any composers dead from 1937 and backwards (includes Ravel Gerschwin etc.).”

    http://www.pianosociety.com/pages/bortkiewitz_miscellanous/

  3. E captivant şi cum cântă.

    • Cum adică ȘI cum cântă?… Oricum, m-am uitat de la cap la coadă și n-am găsit nimic clasic, că zicea că “i-am cântat pe [Rahmaninov] și Ceaikovski în Rusia și asta a dat jos casa”, dar la y****** nu e decât muzică din aia care se cântă prin filme la cârciumă, cu afiș lângă pian pe care scrie “Nu trageți în pianist, că n-avem altul”.

  4. Hai că e din ce în ce mai interesant. Din textul cântecului “You will never be a woman”:

    “We were all born perfect souls,…”

    Așa domnule, nu cum zic unii că omul se naște “păcătos”. Despre “Ni se spune că sunteți cea mai tare democrație de pe pământ,” țin să menționez că în prima frază pe care am scris-o pe saitul despre care e vorba în primul comentariu de mai sus am specificat faptul că America e o țară totalitară și abia după aia m-am referit la muzică. În America n-a fost niciodată democrație.

  5. Rar gasesti “pe-aici” (si eu supravietuiesc pe coasta de vest, canadiana…) oameni care inteleg si in plus mai si spun ce afla…
    … daca omu’ zice ca e “lucrat” si mutilat pe youtube…. oare de ce ai merge acolo sa vezi ce e?

    Mi-a facut placere sa citesc interviul, multumesc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *